خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/30 - 09:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
قادری خبر داد

اعلام آمادگی صندوق توسعه ملی برای مشارکت و ارائه تسهیلات به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و کلیدی استان فارس

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اعلام آمادگی صندوق توسعه ملی برای مشارکت و ارائه تسهیلات به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و کلیدی استان فارس اعلام آمادگی کرده است.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به دیدار خود با رئیس صندوق توسعه ملی اشاره کرد و گفت: در جلسه ای که اخیرا به همراه آقای عزیزی نماینده شیراز با مدیرعامل صندوق توسعه ملی و سرمایه گذار بخش خودروسازی و فولاد فارس برگزار شد در خصوص چگونگی مشارکت صندوق و یا ارائه تسهیلات به راه اندازی خط رنگ و بدنه خودرو در استان و نیز تسهیلات و یا مشارکت صندوق در تولید واحد آهن اسفنجی در یکی از شهرستان های استان  بحث و بررسی شد.



وی افزود: در این جلسه توضیحات لازم توسط ما و همچنین سرمایه گذار ارائه شد. نمایندگان با اعلام اینکه راه اندازی خط رنگ و بدنه توسط این خودروساز مشکل دو واحد خودروسازی دیگر استان را هم حل می کند از مدیرعامل صندوق توسعه درخواست کردیم به این واحد کمک و برای بازدید از طرح های اولویت دار به استان سفر کنند.



نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در ادامه این جلسه آقای غضنفری با اعلام آمادگی صندوق برای مشارکت و یا ارائه تسهیلات به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و کلیدی استان، برای سفر به شیراز و بازدید از بعضی از طرح های کلیدی و موثر استان اعلام آمادگی کردند.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با تلاش های انجام شده طرح ارتقاء تقسیماتی داریون از دهستان به بخش برای مرحله دوم توسط وزیر کشور به هیات دولت ارسال شد. این طرح قبلا در یک مرحله به دولت ارسال شده بود که به علت عدم احتساب جمعیت ساکن در باغشهرهای این دهستان وکافی نبودن جمعیت مورد ایراد کمیسیون سیاسی- دفاعی دولت قرار گرفته بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 360419
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار